NY DESIGN

Ikväll har jag jobbat med att fixa iordning här på bloggen. Så en ny design och liknande har fått hoppa in här på bloggen! Kommentera gärna och säg vad ni tycker om det! Än så länge är designen väldigt enkel men det ksn ju bero på att jag är så trött så det känns som att ögonen ska trilla ut... Så nu får Ludwig och sängen bli mitt sällskap.♥
Hoppas också på att Ludwig inte är allt för trött så vi kan titta på något avsnitt av den gulliga serien Ponnyakuten innan John Blund gör ett besök. Grymt bortskämda och ärligt talat egentligen ganska dåliga på att rida är de i Ponnyakuten... Men dock väldigt underhållande att titta på. Som till exempel ponnyn som inte vill hoppa utan att lilla papi springer före. Eller när boysen ska bädda sina sängar. JA, listan kan göras lång!

Men nu förtjänar jag vila efter att ha åkt skidor i tre dagar. Bilder från det kommer senare.

FOR NOW, godnatt♥

PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0